در ادامه مطالب سایت مد پوش  ۱۲ ایده مدل تونیک بلند دخترانه شیک را برای شما در نظر گرفتیم که در ادامه تصاویر آنها را مشاهده و به برخی از بهترین مدل ها اشاره کوتاهی خواهیم کرد.

در سال های اخیر صنعت پوشاک گستردگی فراوانی پیدا کرده و بر حسب نیاز افراد با سلیقه های متفاوت طرح های خوب و زیبایی تولید شده است.

 مدل لباس های بلند مانند مانتو ها و لباس های مجلسی به دلیل پوشیدگی ، متقاضی زیادی در کشورهای مسلمان دارد که تصاویر مدل تونیک این مطلب نیز در همین راستا طراحی شده .

در طراحی این مدل ها در عین شیک بودن ، راحتی خانم ها نیز در نظر گرفته شده .

برخی از این مدل تونیک بلند شیک تا زیر زانو و برخی کوتاهتر مخصوص دختر خانم های نوجوان طراحی شده که امکان جنب و جوش تحرک راحت تر را برای آنها فراهم می کند.

مدل تونیک بلند دخترانه شیک

مدل پوشاک

این مدل تونیک بلند دخترانه شیک به صورت ساده طراحی شده که در یکی از آنها وجود ۵ دکمه شرایط بهتری برای پوشیدن و خارج کردن آن فراهم می کند.

مدل تونیک بلند دخترانه شیک

مدل تونیک بلند دخترانه شیک

این مدل تونیک به صورت ساده که یکی با یقه پیراهنی و دیگری یقه گرد طراحی شده و قسمت پایین آن به صورت حلالی و طرح دار کوتاه بلند کار شده و یک مدل جلو بسته و دیگری دکمه های مخفی در جلوی آن در نظر گرفته شده است.

مدل تونیک بلند دخترانه شیک

مدل پوشاک

این مدل یک مدل تونیک بلند دخترانه شیک دخترانه اسپورت محسوب می شود که از مدل های دیگر کوتاه تر است البته قسمت پشت آن بلندتر و تا روی باسن در نظر گرفته شده است.

مدل تونیک بلند دخترانه شیک

مدل تونیک بلند دخترانه شیک

این مدل با تکه دوزی گیپور در پایین سینه و روی آرنج مدل شیک و خاصی را نمایش می دهد.

در نظر داشته باشید با انتخاب شلوار با طرح و رنگ مناسب و استفاده از اکسسوری های مطلوب و هماهنگی آنها ، جلوه هر نوع لباسی به خصوص مدل تونیک این مطلب بیشتر خواهد شد.

در ادامه تصاویر تکمیلی ۱۲ ایده مدل تونیک بلند دخترانه شیک با رنگ بندی متنوع مشاهده می کنید که برای بزرگنمایی و مشاهده بهتر لازم است روی تصاویر کلیک نمایید:

مدل تونیک بلند دخترانه شیک

مدل تونیک بلند دخترانه شیک

مدل پوشاک

مدل پوشاک

موارد متنوع دیگری مانند مدل مانتو تونیک شیک  ،   و یا مواردی همچون مدل مانتو تونیک تابستانه ،  مدل مانتو ریون دخترانه و موارد دیگر در دسته بندی مطالب مدل لباس تونیک زنانه سایت مد پوش منتشر شده است.

همچنین نوار جستجوی موجود در سایت این امکان را به کاربران می دهد که به جزئیات مورد نظر دسترسی آسان تری داشته باشند.

مد پوش را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

adv_baner adv_baner adv_baner

شما هم دیدگاه خود را بیان کنید :

پر کردن موارد ستاره دار الزامی می باشد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد .


نظرات تایپ شده به زبان انگلیسی یا اصطلاحا ” فینگیلیش ” بعضا منتشر نخواهند شد .

مدیریت سایت در انتشار و یا عدم انتشار نظرات مختار است .